Tervezőfal

Tervezőfal,filc DRL-150 WEBÁRUHÁZ

Sokan kérdeztetek a tervezőfallal kapcsolatban, gondoltam inkább itt írok róla. A Varrógépcentrumban kapható,150*150 cm a mérete. Tapintásra flanel-szerű anyag, és önmagában nem túl fotogén, hiszen ez egy darab hófehér anyagdarab.
Bár már láttam a Keepsake magazinban, de nem érdekelt egészen addig, amíg a nyári tanfolyamon ki nem próbáltam :))
A boltban kapható csomagban van egy -az anyaggal megegyező méretű- közepesen vastag selyempapír, amit az összerakott munkára tehetünk, és feltekerve vagy összehajtva a félkész munkánk biztonságban szállítható.

Felesben vettük meg egy tanítványommal, a 125*150 cm-es anyag pont elfér a falamon, néhány gombostűvel felrakva. Azóta napi használatban van.
A sok-sok apró fecnit egyszerűen egymás mellé lehet tenni az anyagon, és mindenféle rögzítés nélkül a helyén marad, könnyen levehető és rakosgatható ide-oda. A tervezőfal meglepően nehéz holmikat is elbír, akár kész faliképet is fel lehet rá tenni rögzítés nélkül.
Egy dohányzóasztalra varrtam terítőt 6*6 cm-es négyzetekből, a maradék drapp-barnákból, legalább 15 féle anyagból. A darabkákat felpakoltam a falra és addig rakosgattam, amíg végre tetszett a végeredmény, sehol sem volt azonos anyag egymás mellett. Mivel a lap a falon van így egészen messziről is tökéletes a rálátás a félkész munkára, nem utolsósorban sokkal jobban fotózható, mint fektetve.
Amikor a darabokat összeraktam az egészet egy mozdulattal a varrógép mellé tudtam vinni, és elkezdtem a négyzeteket összevarrni.
Menet közben a rész-varrott darabokat visszatettem a helyükre, és a vasaló mellé is egyszerre vittem.
Így nem volt keveredés és sokkal kevesebbet kellett ugrálnom a varrógép mellől.
Fele annyi idő alatt elkészültem, mint nélküle.
Remélem, érthető volt a leírásom, és nektek is kedvet csináltam :))




A bejegyzés szerzője: F.Gina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése